STUDENTEN 1 JUNI 2011

FYFAN VA VI ÄR BRA!! Vi gjorde det, vi tog studenten. Det var den bästa dagen i mitt liv och jag skulle vilja göra om den varje dag om jag fick, iallafall flaket för det var det absolut roligaste jag någonsin gjort.
Den bästa presenten jag fick var iallafall att världens bästa Ida kommit upp hit från Stockholm för att överraska oss och fira studenten med oss! Jag trodde inte mina ögon när jag såg henne stå där, hade kunnat krama henne för alltid.
Min student var helt underbar och jag kan inte annat säga än att jag har världens bästa vänner. BF08A, jag älskar er så mycket!♥ 

Idag skjutsade jag Ida till bussen vid 06.15, vinkade hejdå och sen åkte jag och hade min första arbetsdag på hemtjänsten jag ska jobba inom i sommar. Det var roligt men att sova ca. 4 timmar per natt i 2 veckors tid och knappt vara hemma tar på en. Ikväll ska jag sova och bara njuta av att livet för tillfället är helt underbart!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback