om sanningen ska fram

Jag totalt slutkörd just nu. Är trött dygnet runt, spelar ingen roll hur mycket jag sover för det känns bara som att jag blir tröttare. Idag har jag varit på utbildning från 8-16 med paus för att köra hem och cykla till radion för intervju. Det enda dom gör på utbildningarna jag går på är att trycka in en massa information i huvudet på en som man redan hört hundra gånger förut + fått allt som sägs på papper.

Nu sitter jag iallafall nerbäddad i soffan med kaffe och min nybakade päronpaj jag gjorde ikväll. Imorgon ser jag fram emot en helt ledig dag, fri från allt vad krav innebär. Jag hoppas på fint väder och en fin kväll imorgon med några öl och massa prat, det behöver jag verkligen nu!

om två månader är jag i Boston och gosar med mina älsklingar, längtar ihjäl mig efter er


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men om du bara visste vad vi allihopa langtar efter dig!! Mest av allt barnen saknar MOSTER forstas och ska bli JATTE kul att ses snart ifgen. Sarskilt att du kan komma nar som helst en helg har och dar, sista minuten sadar:) Alskar dig sa hjartat VARKER!!!!!!!!!!

Skriv ocksa ditt recept pa paron paj pa FB till mig!!!

PUSSSSAAAARRRR i Miljoner!!!!!!!!!!!!!!1 <3

2011-06-15 @ 03:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback