Lördag

Jag gillar dagar som dom här, då jag har tusen anledningar till att bara ligga i soffan eller ute i solen och inte lyfta ett finger. Anledningarna jag hade idag var för att igår blev det en spontan utekväll som resulterade i 1 timmes sömn mellan 8-9 imorse. Spontana kvällar misslyckas sällan, gårdagen var inget undantag. Vi var några tjejer som träffades och satt i Österängsparken ett tag i solen. Jenny åker till USA imorgon och blir borta 1 år så vi passade på att ta en sista utekväll innan det. Tur att jag åker om en månad och kommer kunna träffa henne mycket! :)
Det var en jätte rolig kväll igår som lite oväntat tog oss till G3. Där tog vi en öl och satt och pratade tills dom stängde. Sen blev det ''efterfest'' med vin och en massa pratande om allt mellan himel och jord tills vi slumrade till vid 8. Så idag kan ni ju bara tänka er hur pigg jag är men solen och en powernap tidigare gjorde susen. Ikväll ska jag somna framför en film, det skönaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback