aj

Här var det inte mycket som hände, men det känns som det enda jag gör nu för tiden är att jobba och sova. Ja, jag hinner som inte med så mycket mera. Men igår och idag har jag varit ledig och det var ju skönt. I fredags va det ju midsommarafton och jag firade den med middag och utgång med fina vänner, och efterfestade på akuten. Slog huvudet i väggen och efter lite för många symtom på en hjärnskakning valde jag att vandra ner till akuten som låg 1 minut bort. Efter att ha tillbringat 6 timmar där inne konstaterades det att jag hade en lättare hjärnskakning och fick åka hem. Så hela dagen igår gick åt till att sova, knarka alvedon och kräkas (mysigt, jag vet). Huvudet har sagt ifrån hela dagen idag med, men efter några alvedoner imorse var jag iallafall fit for fight för ett par timmar i solen.

Otto är klockren uppe i hörnet på denna bild och grabben fyller 20 bast idag, så grattis min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback