6 juni

Hej på er! Här i Stockholm leker livet. Idag är det jätte varmt och fint väder ute. Ida jobbar så jag och Becka hänger i Idas lägenhet och funderar över livet. Det var meningen att jag och Ida skulle till gröna lund ikväll men Ida jobbar till 4 och grönan stänger 8 så det kändes lite ovärt. Istället ska vi åka in till stan och gå ut och äta eftersom det är nationaldagen idag. Jag kanske ska åka in till stan om ett tag och gå på skansen med Anton annars ska jag nog hitta på något skojjsigt här ute på Värmdö.
I lördags kväll kom jag hit klockan 11, fick hämtning av Anton som skjutsade ut mig till Värmdö där jag träffade Ida och hennes kompisar. Vi satt vid en sjö hela natten framför en eld, killarna spelade gitarr och sjöng och några tog ett dopp i vattnet. Sedan tog vi bussen ut till Ida där alla sen somnade framåt morgonen. Igår var vi slöa och hade en mysdag.
Jag ska åka hem imorgon är det tänkt men har ingen biljett hem så vi får se när jag återvänder till Östersund igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback