25 dagar

Ja, 25 dagar kvar nu tills jag flyttar till USA. Det hela blev mer verkligt precis då jag såg att jag fått mina flygtider och namn på andra personer som flyger samma dag. 25 juli flyger jag först till London sen vidare till New York. HJÄLP! Tiden går för fort, hur ska jag hinna med allting som måste göras innan? Men det kommer gå, på ett eller annat sätt. Ska nog börja imorgon med att köpa en resväska och börja fundera ut vad jag ska packa ner. Att packa ner ett år i en väska kommer bli en utmaning.. Sen måste jag hinna träffa alla nära och kära också, så alla ni som vill träffa mig innan jag flyttar: Hör av er! :)

Jag skulle verkligen behöva trycka på en stopp-knapp nu och pausa tiden lite, så jag kan hinna njuta av allt här hemma innan jag lämnar det i ett år. Många tankar som snurra runt i huvudet, samtidigt som jag knappt har tid att tänka på dom.
Men ååh vad jag är pepp just nu! Pepp på USA, på att få börja ett annat liv, att träffa nya människor, ge mig ut på äventyr och så jäkla pepp på att bo i samma land som min syster igen! :D



Kommentarer
Postat av: ida

Åh vad spännande med flygtiderna :D är ni många som åker samtidigt som dig? :) Jag är lite rädd att jag blir ensam eftersom jag kommer åka en söndag :P

2011-06-30 @ 22:13:20
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback