Ridgewood

Jag sitter just nu i mitt nya rum i Ridgewood, New Jersey! Kom hit vid 12 idag och då kom min värdmamma och barnen och hämtade mig, vi åkte genom Ridgewood, åt lunch och sen fick jag en guidad tur genom huset. Jag har en sån himla bra känsla i kroppen just nu. Familjen är underbar och jag älskar redan Ridgewood. Mitt rum är en jätte mysig vindsvåning och här uppe trivs jag redan. Den gamla Au Pairen som kommer från Tyskland ska vara kvar här tills på torsdag och barnen åker till sin pappa imorgon bitti så jag och gamla Au Pairen ska hänga i några dagar. Åka in till NYC och sådär. Barnen har skilda föräldrar och jag bor hos deras mamma. Dom kommer vara hos sin pappa varannan helg sen till hösten men just nu är dom där lite oftare eftersom det är sommarlov. Jag vet inte om jag får skriva barnen namn, bilder eller liknande just nu och jag tänker inte fråga om det fören jag varit här ett tag. Så jag kommer kalla
7 åriga pojken för T och 9 åriga flickan för R.
Imorgon efter att jag och min värdmamma har släppt av barnen hos sin pappa ska jag börja göra mig hemmastadd i mitt rum, handla nödvändiga saker och vara med gamla Au Pairen. Är skönt att ha någon som visar mig runt dom första dagarna :)

Hoppas att alla hemma i Östersund har det bra på yran, fast jag är glad att jag missar yran eftersom jag istället var i New York City igår hela dagen :) Här kommer lite bilder!

Times Square

NYC

Statue of liberty

New York skyline

Top of the rock

Top of the rock

Kommentarer
Postat av: elin

är så himla avis på dig :) hoppas allt är bra! puss

2011-07-30 @ 12:01:38
URL: http://bloggparken.se/elinerikssonn/
Postat av: Ida

Åh gud vad spännande!! Jag åker till NYC imorgon bitti, sen till NJ på torsdag! Awesomee :D

2011-07-30 @ 12:07:45
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback