NEW YORK!

Jag är framme i Oakdale, NY nu där det är 100 grader varmt. Jag lever, resan var lång men den gick bra. Är på au pair skolan där jag delar rum med en svenska och en tyska. Vi har haft lektioner hela dagen idag och imorgon likaså. Eftersom Internetet här är jätte dåligt och super långsamt så kommer det inte bli mycket skrivandes här under tiden jag är på skolan. På fredag åker jag till NJ och min värdfamilj så väl där kommer allt vara i sin ordning och ni kommer kunna läsa om mitt liv här i Amerikat :) Men innan dess väntar en heldag med lektioner imorgon och en New York City Tour på torsdag! (Som min värdmamma betalade åt mig och jag fick en korg med massa saker, så himla gulligt!)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sova. Ha det så bra alla fina så hörs vi snart igen :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, gud vad spännande! :D Snart är jag också i NYC, om 4 dagar :DD

2011-07-27 @ 10:54:02
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)



Va gärna med och tävla om dagens blogg för att få chansen att ta del av mina 800-1000 läsare.



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-27 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback