i en värld långt, långt borta

Det snurrar runt en miljon tankar i mitt huvud 24/7. På kvällarna har jag svårt att somna för att jag börjar tänka på allt, på allt som ska hända och som hänt. På dagarna när jag har minsta lilla break så kommer det fram tankar. Allting handlar såklart om USA och det är inte så konstigt, jag åker faktiskt om 13 dagar.. Hör ni vad lite det låter? Om två veckor befinner jag mig i New York, där jag kommer att vara i mer än ett år.
Jag hamnar i min egna lilla bubbla när jag tänker och jag har svårt att förmedla det som pågår i huvudet mitt. Många nära och kära känner samma sak som jag gör, att det inte känns som att jag åker om två veckor. Det har ju faktiskt gått så himlans fort. Men nu är det nära, jag har en måndag kvar i Östersund sen sitter jag på ett flyg tusentals mil härifrån. Jag får en klump i magen varenda gång jag tänker på det eftersom jag inte vet hur, var eller när jag ska hinna med att träffa alla jag vill hinna träffa. Dom som jag vill hinna ge en kram och tala om för dom hur mycket dom betyder för mig. Kommer väll komma ett snyftigt inlägg lite närmare avgång, för just nu vill jag bara njuta. Imorgon ska jag ta en sväng på stan med mamma, sen åker vi ut till Hästön där jag ska få massage. Sen ska jag njuta av två dagars ledighet och bara göra det som jag känner för att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback