Du vet aldrig vad du har fören det är borta

Jag försöker göra så mycket som jag kan nu innan jag ska åka. Jag jobbar varje dag i princip så hinns inte med allt för mycket. Men igår hade jag en ledig dag och det kunde inte vara en bättre dag att vara ledig på! Min älskade Anna kom in till stan, vi lunchade, shoppade och åt mjukglass i solen. På kvällen hade vi myskväll med film och godis, jag, anna och lisa.
Jag har spenderat några timmar nere på sportfältet och sett små barn spela fotboll som om det inte fanns annat i världen. Jag måste fortfarande köpa en resväska och en massa annat, men jag tar en dag i taget nu. Att försöka umgås med alla mina nära och kära är prio ett för mig.
Det är hundra grader varmt ute och inomhus idag så nu ska jag försöka få med mig någon och gå och köpa glass!

Om 18 dagar sitter jag på en flygplan påväg tusentals mil härifrån. Jag kommer vara borta mer än ett år, det dags att ta vara på dagarna som är kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback