Dag två

Imorse skjutsade jag och min värmamma barnen till deras pappa, sen köpte vi kaffe och åt frukost i Ridgewood. Vi gick runt i små antik affärer och kollade runt. Jätte mysigt! Efter det åkte jag och gamla au pairen till ett Mall och jag fyndade lite på rean som trosor och ett linne. Vi gick runt ett bra tag eftersom det var sjukt stort, sen hemma solade vi lite och nu är vi på varsitt rum alla i huset och vilar lite. Ikväll får vi se vad vi ska göra, barnen är inte hemma så vi kanske går ut och äter när min värmammas pojkvän kommit hem. Vi får se :) Ska gå ner och kolla vad dom andra gör nu, puss!

Den här korgen full med saker fick jag av familjen när jag kom igår. Den innehöll ett nattlinne från Victoria's Secret, parfym+hudlotion+dusch gel från Victoria's Secret och en massa godsaker från IKEA! Jag har ca. 10 minuter till IKEA här i USA, hemma har jag 2,5 timmar.. Jag tror jag kommer överleva detta år :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback