--

När jag ser på mitt schema att jag har TVÅ dagars ledighet vill jag hoppa av glädje. Nu sitter jag här, andra dagen jag är ledig och tänker: vad fan gör man när man är ledig? Jag går ut för att sola men blir less efter 5 minuter. Jag skickar viktiga mail men som bara fördriver tiden 2 minuter. Jag tänker på vad jag kan göra men kommer fram till att allt bara känns jobbigt och tråkigt. Alla andra jobbar när jag är ledig och imorgon börjar ett par jobbiga dagar med jobb hela helgen. Så otroligt dålig tajming men what to do. Jag klagar inte på att jag är ledig, tvärtom! Jag önskar bara det fanns lite mer spännande saker att göra :) Jag ser nu att Ellen börjar på tv och jag går och tar min tredje kopp kaffe. Inte för att jag behöver den, bara för att jag inte har något att göra och kaffe är världens bästa tidsfördriv.

Jag är så redo att åka till en mer spännande plats nu


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Jaa, eller hur. Och jag som älskar sol och bad :D haha! :D

2011-07-15 @ 14:15:39
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback