there is nothing in my way

Tackade nej till min första family match från NJ igår.. Magkänslan sa att det inte var rätt familj för mig och eftersom det handlar om att det ska kännas HELT rätt, fanns det inget annat att göra. Känns dock lite vemodigt nu eftersom jag så gärna vill att allt ska bli klart så jag kan åka. Men det är så himla spännande alltihopa så det kommer :)

För er som undrar vad det är jag pratar om, så är det nämligen så att jag ska åka till USA efter studenten som au pair. Så kommer skriva lite om det här och hur det går och så :)


Igår hade jag en väldigt trevlig kväll. Var hos Emelie med Elina Olivia och deras pojkar. Sen gick vi vidare till O'learys där det var väldigt mycket folk men det var trevligt. Träffade personer jag inte träffat på länge vilket var jätte roligt! Idag har jag och Linn varit på stan en sväng och ikväll vankas det myskväll. Men först ska jag få kebab till middag, gött!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tror inte jag kan beskriva hur fin du ar och att du ska vara valdigt stolt over dig sjalv!!! Jag alskar dig mer an vad du nagonsing kan tro!! PUSS

2011-02-27 @ 01:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback