söndag

Jag gillar inte söndags kvällar eftersom dom betyder att det är måndag imorgon. Och måndagar är en pest och pina att kliva upp på eftersom jag har matte första lektionen. Det blir inte bättre av att jag imorgon ska in till skolan 8 istället för 10 för att gå på mattestöd.. Har fått privatlektion i matte ikväll av Lisa också så med det och extra timmar matte imorgon bitti kan jag inte annat än fixa provet! hoppas på att vakna upp som einstein imorgon om jag skriver om matte

Annars har den här söndagen varit skön. Hälsat på min momma och varit ute på långpromenad med L&L. Nu väntar jag och lillebror på att Oscars galan ska börja bara! Sen är jag förkyld igen och den vägrar ge med sig, awesome.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback