Dag 7 – Min bästa vän

Jag tycker inte om att favoritsera mina vänner för alla betyder på olika sätt så mycket för mig. Men jag har en vän som är lite mer speciell för mig. Som känner mig lite bättre än alla andra. Som vet mer om mig och förstår mig mer än någon annan. Jag har känt henne i hela mitt liv och det är så skönt med henne, för jag vet att oavsett vad, så finns hon alltid där för mig. Vi har gjort så himla mycket tillsammans, upplevt saker och gått igenom så mycket, mer än jag någonsin kommer göra med någon annan. Då saker känns tunga finns hon där och hjälper mig lösa dom. Tillsammans är vi knäppa, och jag tror att folk inte riktigt förstår vilken vänskap vi har. Men det behöver dom inte heller, så länge vi har varandra så är vi faktiskt oslagbara. Vi behöver inte prata, för vi förstår varandra bara genom att titta på varandra.
Hon är min bästa vän,
min fina Lisa











Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är så fina! :)

2011-02-11 @ 09:05:02
Postat av: Izabell

Ska du säga Emma! :)

2011-02-13 @ 12:56:30
Postat av: Lisa !

Vad söt du är Izabell! Den vänskapen vi har är obeskrivlig! Tänker på hur jobbigt de kommer bli när vi inte bor nära varnadra. Kommer kännas jätte konstigt och jobbigt ! Men hur långt bort vi bor ifrån varandra kommer du alltid vara min bästa vän, det vet du!! pusss

2011-02-24 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback