Dag 5 – Vad är kärlek

Kärlek är något man själv måste bilda sig en uppfattning av tror jag för kärlek är så himla mycket. Kärlek är det där pirret man har i magen då man gillar någon så mycket att minsta lilla sms från personen gör att man kan le hela dagen. Kärlek är närhet och värme. För mig är kärlek min familj och mina vänner, dom som betyder allra mest för mig.

Jag har precis som alla andra haft det där pirret i magen man bara får av någon man känner något för. När man blir alldeles nervös bara man pratar om personen och tanken på att träffa människan är olidlig. Kärlek är nog det bästa som finns, på alla sätt kärlek är. Men ibland hatar jag kärlek, då det kan vara sådär jobbigt. Jag är inte ensam om att ha gått sönder lite inombords, sådär att man bara vill krypa genom jorden. Kärlek är tillit, att älska och att älskas. Att alltid finnas där, oavsett vad. Kärlek är något underbart, det kan ingen neka till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback