Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden har gått väldigt fort och snart är det redan mars. Jag har haft mer att göra i skolan än jag någonsin haft tror jag och det har varit jobbigt. Har haft PA redovisning, ett antal rapporter och uppsatser och massa prov. Ja listan på saker i skolan kan göras lång. Men sen har jag ju även firat 100-dagars och träffat en massa fina människor på helgerna! Jag har lärt känna nya människor, slutat i handbollen, varit på festival i Åre och gjort framsteg i mitt sökande till Au pair! Igår fick jag min första family match och jag är så sjukt spänd på det här, vill åka NU! Känns skönt att jag börjat få matcher för nu känns det lite mer verkligt :) Men mer om det en annan gång, nu ska jag göra kaffe, titta på Vänner och njuta av att det är fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback