Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Jag har två födelsedagar som jag kommer ihåg och som jag älskade. 2009 då jag fyllde 17 var jag i USA och min familj, och 2 andra familjer var och campade i liten stad långt ner i landet. Vi sov i små stugor mitt inne i skogen, vädret var perfekt, jag vaknade på morgonen och fick amerikanska pannkakor, paket och sen hikade vi och badade hela dagen. Den födelsedagen var jätte mysig!

Men minn absoluta favoritfödelsedag var 2010 då jag fyllde 18, såklart! Dels för att jag fyllde 18 som jag väntat på så länge, och dels för att jag fick fira den med några av mina fina vänner :) Vi satt i mitt uterum, åt och drack gott och hade en jätte mysig kväll! Sen att jag fyllde 18 var väll the cherry on top!

17 år


18 år



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ah vad du ar fin!! Jag saknar dig sa mycket att hjartat varker! Kom hit NU, det gar inte fort nog med tiden och jag kan inte langta mer. Emily och Benjamin langtar likasa och onskar att det vore sommar!!! Alskar dig!!

2011-02-23 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback