Dag 13 – Den här veckan

Veckan har hittills sett ut som alla andra veckor med skola och plugg. Och självklart mina fina som gör dagarna på skolan så mycket roligare! Sen har jag också hunnit med fika på stan, filmer och myst. Har också gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra eftersom jag spelat det så länge jag kan minnas. Det känns sorgligt men det var det enda rätta, jag följde min magkänsla.. Jag har sagt hejdå till handbollen. Hade funderat på det länge för det har bara inte kännts rätt och jag har inte haft samma känsla för det på sista tiden. Förut brann jag för det men eftersom jag inte gör det längre så slutade jag. Så det känns lite konstigt just nu och jag vet att jag kommer att sakna att stå i mål och mitt lag väldigt mycket, men sånt får jag ta. En vecka som hittills innehållt många olika känslor..

 




Kommentarer
Postat av: Ullis

Izabell jag kommer sakna dig så otroligt mycket du är ju min målbuddy :( det kommer kännas väldigt tomt men tillsammans är vi starka och vi kan klara detta !! jag tycker vi ska ta en fika eller något så vi träffas någon gång ändå!! <3

2011-02-17 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback