Dag 1 – Presentera mig själv

Jag heter Jonna Izabell Bergman, är 18 år och tar studenten från BF i juni. Jag bor i ett litet men mysigt hus i Östersund. Jag tar studenten i sommar och längtar tills det väldigt mycket, jag längtar tills jag får göra det jag vill, vart jag vill. För att stanna i Östersund är verkligen inget jag kommer göra, det är en alldeles för liten stad för min smak. 
Jag är moster till 3 underbara barn, och dom är det bästa som hänt mig. För 3 veckor sen kom jag hem från att ha varit i USA i 2 månader, och jag vill tillbaka igen.

Jag älskar sommar, men vintern kan vara mysig den med. Speciellt då man har kvällar man bara sitter framför filmer, spelar spel och pratar och skrattar tills man kiknar med dom man tycker om. Det gillar jag. Jag tycker om att resa, jag tycker om att samla minnen och jag dagdrömmer väldigt ofta. Jag kommer lätt i andra tankar, speciellt under långa och tråkiga lektioner på skolan. Då börjar jag tänka tillbaka på fina stunder och människor jag saknar. Jag tycker om att titta på bilder som väcker minnen. Jag gillar att kramas.
När man bor i lilla Östersund är det viktigt att veta vilka man har vid sin sida, dom som aldrig sviker en och det vet jag. Jag har världens bästa vänner och familj. 

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du glomde tala om att du ar varldens basta lilla syster och varldens basta moster!!! Vi alskar dig mitt hjarta PUSSS!!!

2011-02-03 @ 14:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback