wrapping presents

Och så var alla julklappar inslagna! Dom som ska öppnas i detta hus ligger under granen, och dom som ska till Boston på söndag ligger i en hög på mitt golv. Frågan är ju bara hur jag ska få med mig alla julklappar plus mina kläder mm. i en väska hehe.
Om sisådär 40 minuter ska jag traska iväg till barnens skola och hämta upp dom, sedan blir det läx läsning och städa upp huset lite (kan ju säga att jag är alltid lika populär bland barnen när jag tvingar dom till att städa), kanske har dom playdates och då brukar jag passa på att sitta ner med en bra tidning och en kopp kaffe och bara slappa lite när dom leker med sina kompisar. Nä nu ska jag gå ner och diska upp all disk innan klockan blir för mycket, disken kommer ju inte göra sig självt. Har jag berättat att vi inte har någon diskmaskin i detta hus? Japp jag bor i USA, det är snart 2012 och här får jag handdiska varje dag. Men vad gör det när jag har världens bästa värdfamilj :)
Besos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback