what do you do, when all you want is to have a good time?

Nu blev jag precis klar med mitt prov, vem kunde tro att det skulle vara så jobbigt att svara på 200 frågor när man har boken med alla svar i högsta högg..
Annars har denna dag varit rätt lugn. Min värdmamma tog med mig till ett museum of art imorse för att titta på ett eventuellt ställa hon och hennes kille ska ha sitt bröllop på i vår! Vi åt frukost sen åkte jag hem, pluggade lite och sen blev det jobb igen.

Just nu snurrar mina tankar inför nyår.. Jag bor vid New York City, vilket betyder att man bara måste göra något storslaget. Vet inte om ni har hört talas om New Year's Eve ball drop, googla det annars. Det är inne på Times Square, största firandet i New York. Helt galet med miljontals folk och nu på nyår ska Lady Gaga, Justin Bieber och Pittbull uppträda. Jag måste ju bara vara där för att uppleva det! Samtidigt som några tjejer från Ridgewood ska ut och det låter ju också himla lockande. Ååh beslutångest! Stå ute i 12 timmar (kommer dock vara helt klart värt det) eller gå på en natt club? Detta tål att tänkas på. Vart man är kommer det vara sjukt mycket folk och det kommer vara en enda stor fest hela dagen. Det enda jag vet är att detta nyår ska bli den bästa någonsin. När jag var i Boston förra nyårsafton tittade vi på nyårsfirandet från Times square på TV och jag lovade mig själv att jag ska vara där inne detta nyår. 
Förlåt för lite flummigt inlägg, min väckarklocka ringer om 6 timmar så nu måste jag sova.. Godnatt på er!

Längtar tillbaka till studenten, då livet var en enda stor fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback