monday

Hej på er! Det kom inte upp några bilder igår, efter Lucia tåget här i Ridgewood blev jag bjuden på rastaurang av mina värdföräldrar, sen hade jag sån huvudvärk så klockan 8 däckade jag helt i sängen.. Vaknade upp med samma huvudvärk som jag hade igår kväll och har även vaknart varje timme inatt, antar att det var fullmåne..
Idag åkte jag och Emelie till en kvinna som vi ska jobba för på lördag, vi och johanna ska hjälpa till på ett Christmas party så vi gick igenom alla saker. 
Här kommer tre bilder och två videos, har tyvärr inte fått några andra än så kanske lägger upp andra senare någon gång :) Enjoooy

Klicka HÄR för att se en video!
Och HÄR!

Jag och Emma och våra fusklappar hehe

Emma och Moa


Måste bara få säga det igen... ALICIA KEYS såg oss såhär, sjungandes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback