it's christmas time in the city

Idag körde jag ett Ripped pass på gymmet så jag lär vara lagomt mör i kroppen imorgon. Efter det lunchade jag på panera bread med Tove, Amanda och Emma :) Mumms! Vi hann även med en fika där innan vi åkte hem för att jobba. Så sen har jag bara jobbat och pluggat. Nu tittar jag på Rockefeller center's christmas celebration på tv och kan inte vänta tills det är riktig julstämning här! Tror att jul inne i New York City kommer vara något alldeles speciellt :) Tyvärr jobbade jag senare ikväll än jag trodde annars hade jag varit där inne och sett det. Helt magiskt, jag får rysningar av att se det! Ska nog in dit i helgen så jag kan ta bilder och visa er :)
Nu ska jag vika tvätt innan jag kryper ner i sängen. Puss!


Kommentarer
Postat av: caroline

hej vännen! jag har suttit och läst din blogg, det låter som om du har det så himla bra!!

hur är det med dig?

puss och kram

2011-12-01 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback