silent night

I eftermiddags åkte jag och värdbarnen till ett Ålderdoms hem för min värddotter skulle sjunga med hennes Girl scouts för gamlingarna. Trodde det skulle vara långtråkigt, men vem är det som i slutändan står och bölar? Jo jag. Det var så fint, och när dom sjöng och alla gamlingar sjöng med brast det i mitt hjärta. Så himla fint! När blev jag såhär blödig egentligen? Men när man jobbat mycket inom hemtjänst och på ålderdomshem vet man hur mycket det betyder för dom, något så litet som lite musik.

Under dagen blev det ännu en shopping runda med Tove, känner mig riktigt nöjd med de julklappar jag hittills köpt och snart är jag helt klar. Eller inte riktigt, ska fortfarande köpa till min familj i Östersund :)
Ikväll träffade jag Emma och Tove, nu tittar jag på vänner och ska nog somna gott till det inatt. Imorgon ska jag servera på ett Christmas party hela kvällen, kuligt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback