Merry christmas

Jag har haft en jätte mysig julafton med min värdfamilj, släkt och vänner! Vi har ätit gott, druckit gott och jag fick öppna julklappar ifrån barnens mormor! En mössa, vantar och ett presentkort på Macy's fick jag av henne plus ett jätte fint kort hon skrivit, så himla gulligt! 
När barnen gått och lagt sig stökade jag och min värdmamma på i huset för att fixa det sista inför imorgon. Då blir det upp vid 7 för att sedan öppna julklappar hela morgonen :)
Klockan 4 imorgon eftermiddag åker jag till min syster och spenderar några dagar i Boston, fira lite jul och bara njuta av att vara ledig ett tag :) Kommer hem på fredag, lagom inför nyårsfirandet som kommer ske inne i New York! Jag har massa bilder från idag och kommer ta mer imorgon och resten av veckan som jag ska lägga upp här och visa er :) Men det blir nog när jag har kommit hem från Boston för just nu är klockan efter 2 på natten, och imorgon kommer det nog inte finnas mycket tid. Jag får se om jag uppdaterar från min systers hus, annars hörs vi här om några dagar :) Puss på er och god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback