I don't want to let you down

Godkväll mina vänner, och ovänner om jag har sådana som läser också.
Klockan är kvart i 9 på lördag kväll, jag sitter i min pyjamas och äter Reese's peanut butter cups (som jag blivit beroende av), tittar på dålig tv och har myskväll för mig själv! Idag har jag varit med Emma och Amanda, vi åt Wendy's till middag och har gått runt i affärer. Vi åkte hem till oss själva tidigt ikväll då vi alla var jätte trötta. Imorgon ska jag sjunga för fulla muggar, först nalkas det tidig Lucia övning här i Ridgewood och sedan åker jag in till New York för att ha repetion inför konserten näsa vecka. Åh vad kul det ska bli!
Hoppas ni har en bra helg alla fina. Puss


Kommentarer
Postat av: Karolina Adolfsson

Hejsan!

Vad roligt det är att du bloggar om ditt liv där borta på andra sidan atlanten, kanske lite annat än vad man är van med i lilla Östersund! Spännande!



Hoppas allt är bra/ Karro

2011-12-04 @ 10:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback