Friday night

Ikväll hade jag, Emma och Amanda myskväll hemma hos Amanda med sushi, glass och massa prat! Åh vad jag kommer sakna er tjejer när ni åker hem om 2 veckor.. :(
Annars har denna fredag varit ganska så lugn med lite jobb och skola. Imorgon ska jag sova, sova och sovaaaa! Jag har längtat efter sovmorgon hela veckan nu. Imorgon får jag se vad jag hittar på, blir nog att slappa under dagen sen måste jag åka och leta efter skor att ha i vinter. Inte för att jag kan kalla det vi har här i Jersey för vinter precis, men det kommer väll slå till snart.
Nu ska jag fortsätta kolla på Vänner och somna till det. Ha en fin helg! Puss

Jag ska bli bättre på att ta bilder, jag har alltid med mig kameran men glömmer som bort att använda den hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback