Första december

Efter att ha släppt av barnen på skolan imorse åkte jag till Kmart för att handla nödvändigheter, sen åkte jag till gymmet och gymmade ett tag. Sedan har jag hunnit med en dusch och lunch. Jag tänker inte göra något sista timmen jag har för mig själv idag, det känns som att jag är ute och gör något hela tiden varje dag så att sitta ner ett litet tag innan det nalkas jobb hela kvällen/natten känns skönt. Jag borde åka på affären men jag vill verkligen inte dit, är alltid där, så jag väntar tills barnen kommit hem så tar jag med mig dom dit.
Ikväll ska jag jobba för min värdmamma är bortrest igen, så det blir nog filmmys för hela slanten för dom visar julfilmer varje kväll nu fram till jul och det finns väll ingenting bättre än julfilmer?!
Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan hämta barnen, ha en bra första december och hoppas att ni har liite mer julkänsla än vad det är här. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback