christmas is just a few days away

Tänk att det är jul till helgen, jul! Nej, det känns som allt annat än jul.. Jag åker och köper julklappar men känns mer som att jag ska ge bort presenter för skojj skull bara. Huset är dekorerat och det finns redan julklappar under granen, några står det till och med To Izabell på! Men ändå, noll julkänsla. Bara stress över att hinna köpa allting. Det börjar bli lite kallare ute, men vad gör det när jag kommer få uppleva min första gröna jul..
Jag tycker att snö är mysigt, dock inte att ha snö så länge som vi har i Östersund, men snö på julafton är ju som en självklarhet för mig. Men tyvärr kan jag inte styra över vädret så det är väll bara att bita i det sura äpplet och tänka positivt, jag kan fortfarande använda min skinnjacka och jag slipper -30 grader. Jul är det iallafall och att sakta ner tiden är ju svårt, kommer ju att få en jätte fin jul ändå :)
Men just nu, saknar jag snö och att vara i Östersund där det är riktig vinter. (om skulle det snöa imorgon kommer jag ångra detta haha)

Pepparkaks gubbar och pepparkakshus gjorde vi igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback