8 december

I två dagar har det spöregnat här, i december?! Som tur var så var det soligt och fint idag. Min fråga är ju bara när det ska komma några snöflingor så det börjar likna någon vinter här.
Det har inte hänt mycket spännande denna vecka, är så fruktansvärt trött hela tiden så har inte så mycket ork. Tror att det är den tiden på året just nu, idag satt jag och Amanda och gäspade hela dagen när vi åkte bil och klagade över hur trötta vi är jämt. Då pratar vi om två tjejer som är lediga 6 timmar under dagen haha..
Träffat några vänner har jag självklart orkat med, och pluggat har jag fått in på schemat med. Imorgon är det äntligen helg och det ska bli så himla roligt med Lucia konserterna! Så min helg kommer endast bestå av massa sjungande och lussande, först i New York City sen i Ridgewood.
Imorgon ska jag på skolan, hämta upp ett hemprov som vi ska ha sen jobb, på kvällen hoppas jag på bio!

Jag saknar er

Kommentarer
Postat av: Lisa !

Izabell! Jag saknar dig så fruktansvärt mycket! Har mycket att berätta när vi pratar sen!! Älskar dig!

2011-12-10 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback