23 december

Idag var jag, Tove och Mikaela på Paramus Park. Vi köpte lite julklappar till oss själva, jag köpte en parfym från The body shop som jag gått och suktat efter ett tag nu, på köpet fick jag ett puder. Bra fynd tycker jag! Vi åt svensk lunch på IKEA också såhär dagen innan julafton.
Nu på kvällen tog min värdmamma med mig på en show, vi såg en musikal som hette White Christmas. Den var otroligt bra, och nu hoppas jag mer än någonsin på att få lite snö imorgon.
Imorgon är det ju julafton, jag fattar det inte än och kommer nog inte att ha fattat det fören efter julen är slut men det ska bli så mysigt. Imorgon ska vi ha middag här hos oss med släkt och vänner, dom har köpt svenska köttbullar till mig så jag kommer nog överleva!
Nu ska jag sova, längtar tills jag får skypa med min fina familj imorgon bitti och vara med och fira lite julafton med dom och min lillebrors födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback