21 december

Jag har haft en himla fin lill-lördag! Tog barnen till skolan imorse och det är allt jag har jobbat idag, riktigt skönt! Jag var på mina värdbarns jul konserter på skolan, efter skolan tog deras pappa dom direkt så jag behövde inte jobba mer. Så jag passade på att åka och köpa sista julklapparna så nu äntligen är jag klar :)
Har lyssnat på julmusik och börjat slå in julklapparna hela eftermiddagen, sedan köpte jag och mina värdföräldrar hem sushi till middag, åt sushi och drack lite vin till det och satt och pratade med våran granne som kom över. Det har verkligen varit en jätte mysig onsdag :) Imorgon jobbar jag som vanligt, men bara 2 dagar kvar nu tills det är jul och efter det tar jag semester en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback