14 december

Hejj! Har inte haft tid att skriva här, inte haft mycket att skriva heller för den delen men tänkte uppdatera er lite nu innan jag går och lägger mig såhär på onsdag kväll för min del. Igår var jag till Ramapo College och hämtade ett prov samt lämnade in en uppgift. Fick ett hemprov som är på 200 frågor som jag ska lämna in på fredag så jag har ju det jag gör så att säga.. Igår var jag även och Julshoppade med Emma och Tove, köpte mina första julklappar så det känns jätte skönt!
Idag blev jag bjuden på lunch av ingen mindre än min Göteborgare Pernilla!! Hon och hennes föräldrar är i NYC och hälsar på och svängde förbi Ridgewood för att säga hej. Det var så skönt att träffa min kära vän igen, plus att jag fick min första julklapp= ett stort paket fylld med massa godsaker från Sverige!
Nu ikväll var jag med på ett möte som min värdmamma hade hemma hos oss med alla Au Pairer som hon är LCC för. (En LCC är en kontaktperson som alla Au Pairer har.) Jag ska fortsätta med mitt prov nu sen sova, börjar bli sjuk och känner mig helt slut så bäst att vila. Puss
Grattis till min pappa och moffa som har namnsdag idag också, jag älskar er!

Som ni kanske förstår har vi ingen snö alls, idag var det jätte soligt och super varmt här. Jag går fortfarande runt i min skinnjacka i mitten av december, det säger en hel del.. Och har man bott i Östersund hela sitt liv och varit med om vintrarna där så förstår man att jag inte alls är van vid detta haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback