bara text

Blev ett sånt där långt, osammanhängande inlägg idag för jag orkar inte anstränga mig. Mina ögon kliar och näsan rinner av min allergi mot katterna.
Idag har jag jobbat hela dagen och jag är verkligen helt slut nu, mest i huvudet. Har haft en konstant huvudvärk hela dagen eftersom barnen valde att bråka om precis allt och ingenting idag... Vi hade dock några väldigt fina stunder idag då vi bla. hade picknick i trädgården. På kvällen skjutsade jag barnen till deras pappa och hämtade upp min värdmamma. Råkade köra mot rött och hade lite smått panik ute på highway bland hundratals bilar då barnen bråkade och skrek i baksätet.

Jag vet att alla dagar inte kommer vara lätta och det är barn jag jobbar med, dom bråkar och lyssnar inte ibland och då är det bara att försöka komma på en lösning. Men tro mig, när mina värdbarn är som dom brukar och är på bra humör är dom så himla underbara! Önskar att dom var så hela tiden, fast det hade ju varit för lättsamt för mig.. :) 

Ikväll träffade jag Pernilla, en annan svensk au pair som också bor i Ridgewood! Jag hämtade upp henne sen åkte vi till IKEA för att äta middag :) Första gången jag träffade henne men absolut inte sista! Vi åkte vilse på väg till IKEA och vi åkte vilse på väg hem från IKEA haha. Vi åt svenska köttbullar och jag köpte kuddar och förvaringslådor.

Imorgon väntas en heldag med jobb som startar halv 7 med att hämta dom från deras pappa. Sen får jag se hur resten av dagen ser ut. Kan lova att jag kommer sova gott inatt iallafall!

Idag skulle jag verkligen behöva en kram från mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men lilla hjartat:) <3 Du kommer snart till syster yster och det ar ju bra det! Sedan ar det inte lange innan mamma och momma kommer och vi far till dig for att umgas ett par dagar:) Tank positivt och ring mig ikvall min alskade syster!!

Alskar dig mest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PPPPPUUUUUSSSSSS

2011-08-09 @ 13:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback