torsdag

Imorse gick jag med barnen till camp sen pratade jag med världens bästa Simon på skype i över en timme. Åh vad härligt det kändes att få prata med honom igen! Alltid skönt att prata med någon hemmifrån och få prata av sig lite :)

Hämtade barnen halv 2 från camp och sen höll vi oss sysselsatta med allt från fotboll, wii och att rita. Vi gjorde iordning middag sen när min värdmamma kom hem och det blev tacos, så jäkla gott! Sen skjutsade min värdmamma och flickan in gamla Au Pairen till flygplatsen. Jag och pojken stannade hemma och spelade Baseball i trädgården sen tittade vi på film i våra pyjamasar.
Imorgon är jag helt ensam, ingen tyska som jag kan vända mig till och fråga om råd eftersom hon gjort det här ett år nu. Det kommer kännas konstigt eftersom jag hängt med henne hela dagarna nu sen jag kom och hon har visat mig runt och gett mig tips. Jag kommer sakna henne och imorgon under dagen kommer det kännas tomt, men det går nog bra :)


min födelsedags tårta jag fick igår av mina värdbarn och min nya tyska vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback