thank god it's friday

Efter mycket om och men fick jag till kaffemaskinen nyss. Jag är ju inte så teknisk precis..
Jag sitter i källaren just nu och väntar på att min tvätt ska bli klar, tvättar barnens kläder och om en timme ska jag åka och hämta dom från camp. Sista dagen idag så nästa vecka kommer det vara en vecka med jobb hela dagarna, gäller att hålla dom sysselsatta då. Båda barnen ska på en check-up hos doktorn i eftermiddag så jag tror att jag slutar runt 5 idag. Efter camp kanske barnen ska ha en playdate med några vänner och ikväll hoppas jag på att vara helt ledig så jag kan träffa Pernilla! :) En annan Au Pair som bor här i Ridgewood. Jag känner att jag måste börja träffa lite vänner här nu hehe.

Ha en bra fredag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback