sunshine

Idag har vi varit pa Crane Beach, en strand ca. 1 timme fran min systers hus. Ulrikas granne Kerri och hennes tva dottrar foljde med och vi hade en underbar dag! Havet var skont, det var jatte varmt och soligt hela dagen och jag ser nu ut som en krafta. Mina solglasogon lamnade en snygg google liknande branna i ansiktet och imorgon ska vi till havet igen, fast en annan strand. Underbart!
Efter stranden ringde jag min van Lisa. Min andra halva som jag flyttat ifran och saknar mer an nagonsin. Jag har inte hunnit prata med henne foren idag sen jag flyttade till usa, sa det blev mer an en timmes pratande. Sa himla skont att fa prata med henne igen och jag fick verkligen nya krafter av det!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ska veta hur mycket kraft du gav mig också vännen! Kändes så himla skönt att prata med dig!! :)

Älskar dig <3

2011-08-18 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback