stormen på ingång

Nu har ovädret börjat. Det spöregnar ute och blåser. Orkanen förväntas komma hit ikväll och natten mot imorgon så bara att hålla i hatten nu! Det verkar dock som att orkanen har minskat i styrka vilket gör att det hela känns lite bättre, men att NY kan bli översvämmat känns sådär kul..

Jaja, nog prat om stormen! Klockan är 1 här och jag tittar på Beverly Hills 90210. Pratade på skype med mamma och Lisa imorse så dagen kunde ju inte börjat bättre :) Jag och Pernilla tänkte åka till Moa idag men ingen av oss har någon bil så vi får se om vi hinner åka och ladda upp med filmer och godis inför kvällen. Som tur är har jag cheesecake och netflix så jag tror jag kommer överleva denna storm ändå :) Jag återkommer med mer information och tecken på att jag lever när allt är över! Vi kommer troligtvis vara isolerade resten av helgen och troligtvis kommer all el och vatten slås ut, så på återseende när lugnet efter stormen kommit :) puss och kram
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback