starbucks

Jag mår bättre nu, mycket bättre. Jag pratade på skype med Ida och sen Anna ikväll och jag kunde verkligen slappna av igen. Mår så bra när jag får prata med mina vänner och alla ni som sagt puschande saker idag, tack! Ni är guld
Jag och Pernilla möttes på Starbucks (♥) ikväll istället för IKEA. Vi drack kaffe och satt och pratade om allt mellan himmel och jord (jag jag gillar det uttrycket.) Det var en skön promenad dit men promenaden hem var bara.. mörk. I detta land tror dom inte på gatulampor utan det är för överskattat tycker dom här. Jag vet att dom en gång inte trodde på det hemma i Östersund och släckte ner staden men tro mig, detta var värre. Husen lyste som tur var upp lite av min väg och i örat hade jag trygghet från min syster. Jag tycker inte om att gå i mörker egentligen men är ofta rätt moppsig om att göra det ändå. Tror dock detta var första och sista gången jag gick hem själv i Ridgewood när det är mörkt, det var lite väl mycket.

Imorgon ska jag jobba 8.30 till 6.30 så det gäller att hålla sig sysselsatt så att dagen går fort. Jag ska laga middag och tänkte försöka mig på att laga köttfärssås och spagetti och hoppas på att ungarna gillar det :)
Den här veckan kommer jag jobba hela dagarna men jag vill bara ha helg nu och göra en massa roliga saker som jag och Pernilla planerade ikväll! :)
                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback