love live laugh

Livet är underbart och jag älskar verkligen mitt liv här i USA! Har ett sånt rus i kroppen just nu av att vara pepp på livet! Pernilla, Alexandra och en tripp till Starbucks står för detta och min kväll var så härlig. Hela denna dagen har varit bra, jag har jobbat men min värdmamma var hemma hela dagen så vi var och kollade på bröllopsklänningar eftersom att hon och hennes kille ska gifta sig :) Så himla kul!
Imorgon ska jag jobba från 6 till någongång på kvällen. Måste hämta barnen hos deras pappa men innan det tanka bilen sen åka på affären. Jag har planer på att baka och titta på film imorgon, kanske ta en bowling runda också. Hoppas bara mina kids är med på samma notor som mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback