Lördag

Idag firade min värdfamilj mig eftersom jag fyllde år i onsdags. Vi åkte till New York och gick på New York renaissance faire. Det var som en hel by där allting var medeltida. Alla människor som jobbade där pratade medeltids engelska, dom hade dom mest otroliga utklädnader man kan tänka sig och man kunde göra hur mycket som helst där! Vi sköt tex pil och båge vilket var riktigt skojj. Vi såg massa olika shower som knivkastare och riddare på hästar. Jag gick runt hela dagen och var så fascinerad av alla människor som var där och hade klätt ut sig för skoj skull bara. Dom hade verkligen antsrängt sig och det var så himla häftigt! Det coolaste av allt var nog att vi köpte 2 stycken Baby Dragons :) 2 ödlor men som vi självklart säger att det är drakar för barnen skull. Jag visar bild på dom en annan dag.
Vi åkte till en smyckesaffär eftersom min värdmamma ville köpa min födelsedags present. Jag fick välja och jag valde en berlock att sätta på mitt armband. Jag valde en fyrklöver som står för tur och lycka.
På kvällen blev det mys med pizza, tårta och Planet of the apes maraton. Jag har haft en super bra lördag och kommer nog sova gott inatt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback