katt


Såhär gosig är en av familjens katter. Han heter Little bear och är väldigt kelig och älskar att vara bland folk, han kommer alltid smygandes upp på mitt rum och om jag sitter i sängen så kryper han upp i mitt knä och lägger sig ner. Jag tycker det är jätte mysigt, förutom allt vitt katthår som är överallt på mig sen. Jag gillar egentligen inte katter överhuvudtaget. Men nu bor jag med två sycken och dom är ju så gosiga och söta att jag faktiskt börjar tycka om katter. Iallafall familjens två :)
Det värsta är att jag inte vet om jag är allergisk och jag nyser, är täppt i näsan och mina ögon kliar jätte mycket hela dagarna. Hehe, kanske måste kolla med en doktor..


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaap, sounds great!! :D

2011-08-02 @ 20:24:16
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Kiki

STORT GRATTIS

på DIN födelsedag.

Många tankar sända till dig igår då vi var på Ölands norra udde och promenerade och åkte vidare mot Borgholm och sedan vidare över Ölandsbron och Kalmar. Ölandsbron låååååång och hööööög. Mycket vackert. Nu på ett hotell i Linköping, där vi frukosterat med Leifs äldste son, Björn, igen (även ett möte på nerresan). Hoppas att du hade en fin födelsedag och att du reder dig gott i din "nya familj". Jag talade med din mamma igår och vi skrattade "loss" ordentligt. Tänker på ordspråket "Ett gott skratt förlänger livet" och igår räckte det nog till nästa liv också. :-) . Du är i mina tankar och jag önskar dig allt det goda som finns att få. STOOOR KRAM från mig Kiki. Leif hälsar förstås.

2011-08-03 @ 10:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback