I'm in Boston!

Kom till Boston ikvall vid 8. Hela familjen kom och hamtade mig och jag grat av lycka innan jag ens hoppat av bussen! Kanslan att fa krama om min storasyster och syskonbarn ar obeskrivlig. Jag och min syster har bara suttit och pratat om allt mellan himmel och jord nu sen vi kom hem till huset och nu sover alla utom jag. Har fatt en vana att somna ratt sent om kvallarna tyvarr eftersom det ar enda tiden jag har pa dagarna till att kolla vad som hant pa datana osv. Sitter vid min systers amerikanska data nu eftersom jag lamnade min i NJ, darfor inte alla bokstavar finns.
Imorgon blir det nog att bada i poolen stora delen av dagen skulle jag tro och att leka med mina syskonbarn :)
Det har ar verkligen ett andra hem for mig och jag kanner mig sa trygg har. Jag kanner till allt runt omkring har och alskar verkligen Maynard.
Life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback