cowboys and aliens

Min värdmamma hade redan planer för oss ikväll så det blev subway och bio tillsammans med min värdmamma och värdbarn ikväll! Vi såg cowboys and aliens. Inte alls en film jag hade sett om det var jag som valde film för genren är inte riktigt min grejj, men åh vad bra den var!! Och Daniel Craig, bästa jag sett på länge. Rekommenderar verkligen denna film även fast man som jag i vanliga fall inte gillar science- fiction :)
Jag har haft en super mysig kväll med min fina värdfamilj och min värdmamma bjöd mig på allt, hon är så gullig! Imorgon ska vi ha en dag då dom ska fira mig sa min värdmamma idag eftersom det inte blev så mycket av det i onsdags. Ska blir roligt! :) Men först ska min LCC komma hit på morgonen så nu ska jag gå och sova, godnatt.



Kommentarer
Postat av: Ida

TAAACK :D haha. Jaa, det hoppas jag med :))

2011-08-06 @ 19:21:04
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback