3 augusti

Min födelsedag börjar gå mot sitt slut nu. Jag vill tacka alla som gett så fina grattis hälsningar under hela dagen idag! :) Ni är guld! Min födelsedag har varit bra här borta i USA. Jag blev väckt imorse av mina värdbarn och värdmamma som kom in med blommor, jordgubbar och frukost till mig på sängen :)

Idag har jag jobbat min första riktiga dag sen jag kom hit eftersom barnen inte varit hemma. Det är väldigt mycket att ta in ska ni veta och allt är ju så himla nytt, som tur är har jag gamla au pairen här som hjälper mig. Imorgon kväll åker hon hem, jag kommer känna mig så himla lost utan henne.. Men dagen gick bra, vi åkte och handlade mat och så medan dom var på camp, sen passade jag dom fram till 9 då min värdmamma kom hem. Vi lagade middag och dom gjorde tårta till mig! Min kamera ligger på nedervåningen och eftersom det är typ 5 trappor att gå ner så visar jag bilder imorgon :)

Imorgon ska jag väcka barnen vid 7.30, sen har dom camp mellan 9 och halv 2 så då har jag lite ledigt. Får se vad vi hittar på sen, jag hoppas bara att dom fortsätter att vara så här snälla och lyssnar bra som dom gjort idag :)


Den här bilden togs för precis 1 år sedan, på min 18-årsdag. Jag var redo för Zakynthos, underbara zakynthos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback